29 Aralık 2014 Pazartesi

Pantene Argan Yağlı Elixir

Merhabalar!
Saçlarım ince telli ve az olduğu için her bakım ürününü kullanmam mümkün olmuyor.Ama Pantene'in Argan yağını çok merak ederek aldım ve epeydir kullanıyorum.



O zaman ürünün vadettiklerine bir göz atalım;
1- Saçınıza bakım yapar.
2- Saçı ağırlaştırmadan saçın yıpranmış yüzeylerini onarır.
3- Saça ipeksi bir yumuşaklık kazandırır. 

Ürünü düzenli olarak kullandığınızda bunların hepsini saçınızda görmeniz mümkün.

Ürünün kullanımı her gün ıslak ya da kuru saça uygulama olarak söylense de ben her gün değil de 2-3 günde bir nemli saçlarıma uygulamayı tercih ediyorum.Çünkü ürünü her gün kullandığınızda saçınızdaki yağlı görünümden kurtulamıyorsunuz.Sizin saçlarınız da benimki gibi ince telli ve çabuk yağlanmaya meyilli ise size de tavsiyem ürünü 2-3 günde bir kullanmanız hatta "Saçımla hiç bir sorunum yok sadece bakım yapsın" diyorsanız haftada bir defa bile kullanmanız mümkün.

Üründe en çok sevdiğim kokusu ;) Sizi asla rahatsız etmiyor.

Kısaca ürün hayalimdeki saç ürünü değil ama en azından benim gibi saça fön,maşa,düzleştirici gibi şeyler değdirmeyen birisiyseniz hafif dalgalı ve yumuşak saçlara sahip olmak için ideal bir ürün.
Sevgiler! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder