2 Ocak 2015 Cuma

Chanel Allure Elegante Ruj ve YSL Nude Beige Dudak Kalemi

Yeni yıldan merhaba! 
Bugün size bu soğuk kış günlerinde siyah,kahverengi gibi koyu kıyafetler ile uyum sağlayan,dün keşfettiğim bir rujdan ve ona uygun olduğunu düşündüğüm dudak kaleminden bahsetmek istiyorum.
Chanel'in Elegant rengi bu sezonun moda renklerinden siyaha çalan bir bordo ruj.Saten bitişli ve içinde minik minik altın renkli ışıltıları olan bu ruja bayıldım desem yeridir.Dudakta kalıcılığını da uzun süre koruyor ve ağırlık hissi vermiyor.

chanel allure elegante ruj


ysl nude beige dudak kalemi

Ben bordo ruj sürmeden önce mutlaka bordo bir dudak kalemi ile dudak çizgisini  belirlemekten yanayım.Bu rujla da kullanmayı tercih ettiğim dudak kalemi ise YSL Dessin Des Levres Nude Beige rengi.Kalem,rujla neredeyse birebir aynı.Kadifemsi dokulu bu kalemle rujun kalıcılığı daha da artıyor.

YSL Nude Beige Dudak Kalemi


Bu ikiliyi ben çok sevdim.Peki sizin en beğendiğiniz bordo ruj hangisi? 

3 yorum:

  1. Vayy baya güzel ve iddaalı bir renk :) Bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Sedef ;) Teşekkür ederim katıldım bile...

      Sil
  2. rujun rengine bayıldım.. Bana da beklerim..

    YanıtlaSil