31 Ocak 2015 Cumartesi

Günlük Nemlendiricilerim


Deli gibi esen rüzgarla savrulup kuruyup gidenler el kaldırsın :)


günlük bakım

Başlıktan da anlaşıldığı gibi bugün size günlük olarak kullandığım nemlendirici kremlerimden bahsetmek istiyorum.
Bepanthol; Bu kremi her gün sabah dışarı çıkmadan ve akşam yatmadan önce tüm yüzüme sürüyorum. Öyle güzel bir yapıya sahip ki kozmetik mağazalarından aldığım onca nemlendirici kremlere fark attı.Hassas cilde sahip olan biri olarak her kremi yüzüme süremiyorum, ya bir sivilce çıkartıyor ya da kabartıyor.Ama iş yerinde klimadan kuruyan cildime krem almak için eczaneye koştuğumda bu kremin tek ve vazgeçilmez nemlendirici kremim olacağını tahmin etmemiştim.

Arko Nem Soft Touch; Hızlı emilen formülü ile yağlandırmadan nemlendiriyor.Krem her ne kadar el,yüz ve vücut için uygunsa ben sadece ellerimde kullanmayı seviyorum.Bu krem bana Rossman'dan annemin hediyesiydi ve öylelikle tanıştım.İçeriğinde aqua mineral ve E vitamini barındırıyor.Kremi sürdükten sonra hiç kremlenmemiş gibi hissediyorum ama yumuşacık da ellere sahip oluyorum.

Bebe Young Care Zartrose(Johnson & Johnson); Bu lipbalm bana Avusturya'daki yeğenimden hediye olarak gelmişti.Ürünü severek kullanıyorum fakat dudak kenarlarımda birikmeler yapabiliyor.Bunu yatmadan önce dudaklarıma sürdüğümde ise sabah kalktığımda dudaklarım yumuşacık oluyor,ölü deri tamamen kalkıyor.

zartrose

Oriflame Tender Care; Bu balmı duymayan görmeyen kullanmayan kalmamıştır umarım.Bendeki Beewax yani Balmumu sade içerikli olan.Tabi tek bu çeşidini almakla kalmadım serideki diğer tüm kokulu olanlarından da birer tane edindim :) Ürün başta dudaklar olmak üzere diz,dirsek,tırnak dipleri gibi kuru bölgelerdeki kuruluğu gideriyor.Aynı zamanda tahriş olmuş,ufak kesiklerde,yaralarda da etkili oluyor.Ambalajın çok tatlı bir görüntüsü var ancak kullanım için bir çubuklu pamuk kullanmak ürüne daha kolay ulaşmayı sağlıyor.

tender care balm



           Makyaj ve Ötesi Blog 

5 yorum:

  1. arko nem soft touch tek geçerim :) teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  2. Yararlı bir post (◡‿◡✿)

    Bana da beklerim; http://resimdefterimm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Arko'nun bu kremi bende de var kokusuna bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım çok hoş kokuyor, fresh temizlik kokusu :)

      Sil