27 Ocak 2015 Salı

Bronzer Bahama Mama The Balm


Makyaj ve ötesi blog


Günün inceleme yazısı The Balm Bahama Mama'dan Merhaba!

the balm

Blogerları,Youtuberları ve daha nice güzel paylaşım yapanları tanımadan önce "Bronzer nedir ? Kontür nedir? Aydınlatıcı nedir?" bilmezken makyaj yapmaya sardıkça kendimi bronzer arayışında buldum.Ve uzun zamandan sonra bu bronzera kavuşmanın mutluluğunu yaşarken blogumda da paylaşayım dedim.

Bu bronzer hayatımın ilk bronzerı ve ben bu bronzerı şimdiden çok sevdim diyebilirim.Zaten herkes  bu ürünü epey övmüştü.Gerçekten de haklılarmış.


Ürünün kapağını açtığınızda ilk göze çarpan matlığı ve soğuk kahverengine sahip olması.İçerisinde hiç ışıltı yok ve pigmentasyonu çok yüksek.

Beyaz tenlilerde kullanıma dikkat edilmeli çünkü ürünü biraz fazla kaçırdığınızda yüzünüzdeki görüntü tıpkı çamur fırlatılmış da yapışmış kalmış gibi  :) Ürünü fırçanıza azar azar alıp dağıtarak uygularsanız çok daha güzel sonuçlar elde edersiniz.

Gün içerisinde hiç dağılmadan yüzdeki kalıcılığını koruyor.

Ben ürünü elmacık kemiklerimin altına,şakaklarıma,dış alnıma ve alt çene kemiklerime uyguluyorum.Yanaklarınızı içeri çektiğinizde elmacık kemiklerimiz kendini hemen belli ediyor.Oluşan o çukur yerlere bronzerdan dıştan içe doğru sürüyorum ve dağıtıyorum(Burada doğru fırça kullanımı da çok önemli.Bunun için yuvarlak ve dolgun uçlu fırçalar ideal).Üst kısmına ise bronzerdan daha açık tonlarda bir allık ve aydınlatıcıyla işlemi tamamlıyorum.Böylece elmacık kemiklerimiz belirginleşip yüzümüzün hatları ortaya çıkıyor.

Kısaca ürünü ve ürünün yüze verdiği derinliği çok seviyorum.Hala bir bronzera sahip değilseniz Gratislerden acilen edinmenizi tavsiye ederim.


           Makyaj ve Ötesi Blog






5 yorum:

  1. Merhaba canım Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
  2. Bu bronzera bayılıyorum gerçekten ! Hayırlı olsun blogun canım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hemen bakıyorum.

      Sil
  3. Güzel bir bronzer ama benim cildime pek gitmiyor. Yeni blogun hayırlı olsun tatlım bana da beklerim :)))
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim blogunu takipledim :) Bu bronzerı beğendiği halde cildine gitmediği için kullanamayan da var,haklısın.

      Sil