17 Şubat 2015 Salı

Dirty Works (Stop Puffy Eyes) Göz Kremi

stop puffy eyes


Günaydın,

Sabah erken kalkıp şiş ve yorgun gözlerle işe gitmek ya da dışarı çıkmak zorunda kalanlar,sizi Dirty Works Stop Puffy Eyes ile tanıştırayım.

Öncelikle ben bu kremi,günlük bakım ve göz altı koruması olarak kullanıyorum;göz çevrem çok kuru olmadığı için nemlendirme amaçlı kullanıma uygun.


stop puffy eyes
Krem gördüğünüz gibi ufak,ince bir tüpte ama ufaklığına aldanmayın.Çünkü kullanım ömrü oldukça uzun.

Ambalajı hijyen ve kullanış bakımından da güzel bir ürün.
Ancak her ne kadar "koku içermez" dese de hafiften kokulu bir ürün.

Ürünlerin ağırlık yapmaması yani kullanıldığında,sürüldüğünde vs. yokmuş gibi bir etki bırakması benim için çok önemli.Bu krem yapısının da ince ve hafif olması ürünün kolayca cilt tarafından emilmesini sağlıyor.

Bu ürün hakkında paylaşım yapan çoğu blogger arkadaşlarım ele bir miktar alıp öyle uygulama yapıyormuş.Ama ben bunu göz altlarıma doğrudan noktacıklar halinde sürüp parmak uçlarımla tampon hareketlerle yediriyorum.

Kremi sürdükten sonra ise göz altlarımdaki canlılık ve ışıltıyı çok net görebiliyorum.

"Kremi önerir misin ve bitince tekrar alır mısın?" derseniz cevabım "çok sorunlu göz çevresine sahip değilseniz tabi ki evet" olur.

Sizin tavsiye edeceğiniz göz çevresi kremleri neler?

Herkese sorunsuz göz altları dilerim :)


              Makyaj ve Ötesi Blog

10 yorum:

  1. Bu markanın bir maskesini denedim ve hiç memnun kalmadım. Şimdi biraz ön yargılıyım açıkçası. Blogunuzu yeni keşfettim. Takipteyim. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  3. Tatlım blogun çok güzel.Takip ediyorum bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. MERHABA BENDE BLOĞUMA BEKLERİM=)
    yesimcayiroglu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Blog etkinliğinden takipteyim canım banada beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil
  6. great post, i might try this :)
    lets follow each other! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar :) Benim makyaj ile ilgili bir bloğum var dilim döndüğünce çabalıyorum :) Sizleride bloğuma beklerim :)
    http://makyajligunler.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Kuru göz altlarım sizce uygun mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altların çok kuruysa bence çok uygun değil canım. Başka krem tercih edebilirsin. KIEHL'S Creamy Eye Treatment Avokadolu göz kremine bakabilirsin. Bende kullanmadım ama çok tavsiye ediliyor.

      Sil
  9. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de ufak bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil