9 Şubat 2015 Pazartesi

Sevgililer Günü Hediye Seçeneği


Herkese Merhaba,

Size bugün Sevgililer Gününde sevdiğiniz için yaptırabileceğiniz ufak bir hediyeden bahsetmek istiyorum; Anahtarlık ve Kitap Ayracı




Bu ürünleri yakın bir arkadaşım ek gelir elde etmek için tasarlıyor ve üretiyor.Anahtarını ve kitabını yanından ayırmayanlar için güzel bir hediye olur diye düşünüyorum.Siz ne dersiniz?  







Renk ahenk iletişim için İnstagram sayfasını ziyaret etmeniz yeterli ; renk_ahenk 


Makyaj ve Ötesi Blog

3 yorum:

  1. Merhaba güzel blogları takip etmek için blogların takipçilerinden yola çıkarak şans eseri sizi buldum ^-^ ( elinize sağlık bende kilden anahtarlık vs ürünler satmak için hazırlanıyorum instagram hesabımada beklerim kullanıcım kil sanati ) Sayfanızı çok beğendim ve gfc ile takip ettim, banada beklerim ^-^ Neyle alakalı bir blog derseniz çoğunlukla makyaj üzerine yazıyorum :) www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,blogum çok yeni ve böyle güzel yorumları görünce çok seviniyorum.Tüm bloggerlar gibi benim de paylaşımlarımın okunması sevindirici :) Sitenizi incelicem.

      Sil
  2. Blogunuzu yeni keşfettim :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil