14 Mart 2015 Cumartesi

Ağız ve Diş Bakım Rutinim


diş beyazlatma

Selam Kızlar,
Bu defa kozmetik ürünlerle değil de ağız sağlığıyla ilgili bir yayınla karşınızdayım.
Yakında dişimle ilgili ufak bir operasyon geçireceğim ve bu yüzden uzun zamandan beri ağız ve diş sağlığıma çok çok dikkat ediyorum.Tabi ki bundan önce de dişlerimi düzenli bir şekilde fırçalıyordum ama detaylı temizlik yapmıyordum.Sabah işe gitmek için tam 15 dakikada hazırlanıp çıkan birisi olarak dişlerimi öylece bir fırçalayıp evden çıkıyordum.Ama işler şimdi biraz değişti.
Öncelikle diş fırçası olarak "Oral-B Vitality 3D White Şarjlı Diş Fırçası" nı kullanıyorum.Bu fırçayı tercih etmemin sebebi, bana göre şarjlı diş fırçaları manuel diş fırçalarına göre daha etkili bir temizlik yapıyor.Ve kullandığım başlık ise dişin tamamını çevreleyerek her diş için ayrı ayrı temizleme işlemi yapıyor.

braun şarjlı diş fırçası

Günde en az iki kere diş fırçalama önerilse de ben yediğim gıdalara göre fırçalama sayısını arttırıyorum.Eğer gün içerisinde şekerli besinler tükettiysem arkasından hemen dişlerimi fırçalıyorum.
ipana diş macunu
    Diş macunu olarak ise "İpana 3Boyutlu Beyazlık Luxe" ten besleyici özellikli olanını kullanıyorum.
Diş fırçamı ıslattıktan sonra abartmadan sıktığım bir miktar diş macunuyla her dişim üzerinde kısa sürelerle fırçayı tutuyorum.Önce dış yüzeyleri sonra iç yüzeyleri ve en son çiğneme bölgesini fırçalıyorum.Fırçalama işlemim 2 dakika sürüyor zaten fırçanın ayarlanmış zamanlayıcısı sayesinde ne zaman işlemi sonlandıracağınız belli oluyor.

diş ipi

Fırçalama işlemim bittikten sonra "Sensodyne Total Care Gentle Tape" diş ipi ile diş ve diş eti ile dişlerimin arasında kalan artıkları temizliyorum.

En son olarak "Oral-B 3D White Luxe" ağız çalkalama suyu ile dişlerimin günlük bakımını tamamlıyorum.Bu işlemde ağzımın içi biraz yanabiliyor ama o freshliği hissedene kadar dayanıyorum :) 

ağız gargarası

Benim ağız ve diş bakımım bu şekilde.Sizin önereceğiniz kullandığınız ürünler neler,paylaşırsanız çok sevinirm :)


6 yorum:

  1. Ben şu an splat marka diş macunu kullanıyorum. Son derece de memnunum. diş ipim de sensodyne. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye için teşekkür ederim :) Notlarıma ekliyorum.

      Sil
  2. I need a toothbrush like yours. I've heard so many great things about them.

    Love always,
    www.loyaltofashion.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaha sizi bir yazımda mimledim! :) Banada beklerim www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfanızı takip ediyorum zaten :) Mimlediğiniz için teşekkürler,en kısa zamanda paylaşacağım.Sevgiler...

      Sil
  4. Merhabaa sizi bir yazımda mimledim :) Bekleriimm ^-^ http://sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr/2015/03/tag-favori-urunler-mimlendiniz.html

    YanıtlaSil