27 Mart 2015 Cuma

İlk Tag' im Favori Ürünler :)


Selam Kızlar,
Bugün "Sanatın Saklı Sırları" nın beni de etiketlediği ilk Tag yazımı paylaşacağım.Sorulara verdiğim cevaplar beni biraz da olsa tanımanızı sağlayacak o yüzden zevkle cevapladım ve gelelim soru-cevaplara! 

1*Akmadığını düşündüğün en sevdiğin siyah göz kalemi ?
Avon Supershock Göz Kalemi, Jel yapısı sayesinde çok kolay sürülüyor.Uygun fiyatlı,yoğun siyah renkli ve eyeliner olarak da kullanabilirsiniz.



* Görsel alıntıdır ==} http://www.dortdortlukblog.com/







2*Krem allık için tavsiye istesem önerin ne olurdu ?
Aslında çok fazla krem allık kullanıcısı değilim,elimde 
şu an sadece bir tane var.O da Oriflame'dan Pink Glow rengi.








3*Sana en yakıştığını düşündüğün ruj ve en sevdiğin renge sahip olan ruj hangisi?


Bana en çok yakıştığını düşündüğüm ruj Mac Kinda Sexy (Özelliklerini anlatmama gerek yok sanırım :) 
En sevdiğim renge sahip olan ruj ise Avon Kissable Lipstick Berry Smoch.

4*Göz çevresi için nemlendirici olarak tekrar tekrar tercih edebileceğin ürün ?
Şu an kullandığım ürün Dirty Works Puffy Eyes Göz Kremi. Nemlendirmesi benim için yeterli oluyor ve tekrar tercih edeceğim bir ürün.
Detaylı olarak ürünün incelemesi blogumda var.İlgilenenler için linkini ekliyorum. 



5*Makyajını temizlemek için düşündüğün sağlıklı/iyi sonuç aldığın en pratik yöntem ?


Göz makyajımı özellikle kirpiklerimi ıslak mendille temizlemeyi pratik buluyorum.Ten makyajımı ise Diadermine Yüz Temizleme jeliyle temizliyorum.Ürünü iki türlü de kullanabiliyorsunuz;pamukla ya da doğrudan yüze sürüp yıkayarak.Bu ürünü çok seviyorum çünkü benim cildim aşırı hassas ve her ürünü yüzüme süremiyorum.Bir iki kullanımdan sonra yüzüm kızarıyor ve sivilceler çıkıyordu.Ama bu yıkama jelinde hiç böyle bir şeyle 
karşılaşmadım.Aksine yıkadıktan sonra cildim yumuşacık 
oluyor.




6*En sevdiğin parfüm veya parfüm markası ?
Tom Ford Black Orchid ve Lancome La vi est belle. Her iki koku da benim tenime gidiyor ve kalıcılığını seviyorum.

7*Kapatıcılığının çok iyi olduğunu düşündüğün veya beğendiğin göz altı kapatıcısı ?
Kapatıcılığının benim cildime göre çok iyi olduğunu söyleyebileceğim ürün Maybelline Affinitone Concealer.Beğendiğim ve denemeyi istediğim bir ürün daha var : Loreal True Match Kapatıcı.

8*İyi sonuç aldığın veya en sevdiğin saç bakım ürünü ?



Saç konusunda oldukça hassasım çünkü çok ince telli yapıda ve az bir saçım var.Bu zamana kadar da sayısız ürün kullandım.Ama içlerinden memnun kaldığım saç bakım ürünüm Loreal Professional Volumceutic Jel Maske.Şampuan olarak da Urban Care Biotin&Keratin şampuan ve Down Under Naturals Nude Hacimlendirici Şampuanın etkilerini saçımda görebildim.

9*Göz makyajını temizlemeyi tercih ettiğin ürün ?
Islak Mendil :) 

10*Kimi Pahalı fiyatlı rujlara taş çıkartacağını düşündüğün uygun fiyatlı ruj ?
Wet N Wild rujların uygun fiyatlı ama Mac muadili rujlar olduğunu düşünenlerdenim. 

11*Sadece 1 makyaj ürünü kullanman gerekseydi o ürün ne olurdu ?
Tek ürün Rimel olurdu.Çünkü günlük hayatımda hiç bir makyaj ürünü kullanmasam da rimelimi mutlaka sürerim.Bakışları ve yüzdeki solgun havayı tamamen değiştirdiğini düşünüyorum.

12*Alınacaklar/Dilek listende olan ilk sıradaki ürün ?
Chanel Soleil Tan de Chanel.Niye bilmiyorum ama bu ürüne kafayı takmış durumdayım.Duruşuyla bile beni kendine çekmeyi başardı.



13*En çok tercih ettiğin oje rengi ?
Nude renkte olan ojelerim vazgeçilmezim diyebilirim.Tırnakları bakımlı ve temiz gösterdiğine inanıyorum.

14*Çok yoğun bakım yaptığını düşündüğünüz el kremi ?


Neutrogena El Kremini gece yatmadan önce sürdüğüm halde sabah hala varlığını hissedebiliyorum.


Evet kızlar sizler de bu tage katılmak isterseniz tagin sahibinin blogundan ulaşabilirsiniz;


Tag için Sanatın Saklı Sırları'na teşekkür ederim:)

Mimlediklerim:

http://burcinevgin.blogspot.com.tr/
http://makyajkelebegi.blogspot.com.tr/
http://kelebeketkisi39.blogspot.com.tr/

                              

            Makyaj ve Ötesi Blog

7 yorum:

  1. merhaba cnm gerçekten yararlı bir post olmuş bende yapsa mı :) bu arada takibimdesin bende bekerimm

    YanıtlaSil
  2. Bence yap derim canım :) Takipteyim.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler en kısa sürede yapacağım canım okurken çok eğlendim:))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş bayıldıııımm ^-^ Ben, sen bu postu paşlaşır paylaşmak yorum yazmıştım ama galiba yayınla tuşuna basmamış yeni farkettim hemen yazayım dedimm =) Avonun kalemini bende severek kullandım hakikaten akmadı bende ama gözümün altına sürüyormuydum hatırlamıyorum, neyse çok güzel ürünleri not ettim, ellerinize sağlık çok güzel olmuş, çook teşekkür ederim katıldığın için :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım asıl beni de tag lediğin için ben çok teşekkür ederim.Ben de cevaplarken çok keyif aldım ve belirttiğim gibi seve seve paylaşım yaptım :) Belki ilerleyen zamanlarda başka ortak paylaşımlar da yaparız ne dersin...

      Sil
    2. Ay seve sevee yeniyim bu mim konusunda yapmaz mıyım *-*

      Sil