31 Mart 2015 Salı

Nisan Ayı Dileklerim



 Yeni ürünler deneyip keşfetmeyi sevdiğim için bloglardaki Wishlist'leri okumaya da bayılıyorum.Ve ben de kendime bir Wishlist oluşturdum.Aslında bunlar Wishlist'imin bir kısmı diyebiliriz:)



Kiehl's Eye Treatment With Avacado Göz Kremi ; Her ne kadar göz kremlerine karşı çok fazla ilgim olmasa da Görkem Karman'ın hastası olduğu bu kremi mutlaka denemek istiyorum.

 


Too Faced Chocolate Bar Far Paleti ; Bu far paleti paket çikolata şeklinde ve insanın yiyesi geliyor :)




Benefit Majorette Allık ; Allığın görüntüsü sizce de çok hoş değil mi ? Tam yazlık. Performansı ne derece etkili çok bilemiyorum ama yorumlar da çok olumsuz değil hani.



 Benefit Hoola Bronzer ; Kendisi mat bir bronzer. Kalıcılık,duruş ve allıklarla uyumu ile bahsediliyor.





The Balm Mary Lou Manizer Highlighter ; Işıl ışıl parlayan yüzleri sevdiğim için aydınlatıcılar hep ilgimi çekmiştir.



Chanel Soleil Tan de Chanel ; Tag yazımda bunu listemin başında tuttuğumu sölemiştim :) Başka söze gerek yok. 
İs-ti-yo-rum. 




Essie Fiji ;  Günlük hayatta koyu renk ojeler tercih etmiyorum.Daha çok Nude tonlarda,tırnakları temiz ve bakımlı gösteren ojeler kullanıyorum.Essie Fiji'yi de bu sebeple denemek istiyorum. 




MAC Ruby Woo ve Faux Rujlar ; Aradığım kırmızı rujların içinde Ruby Woo'nun tenime yakışacağını düşünüyorum.Dudakta duruşu da çok hoş.Özel günler için vazgeçilmezim olabilir.
Faux ise günlük kullanabileceğim açık tonlarda bir ruj.


İşte benim Wishlistim böyle. İstekler hiç bitmez tabiki :) 
Sizlerin wishlistinizde neler yer alıyor merak ediyorum açıkcası.Paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiler.

 Makyaj ve Ötesi Blog

3 yorum:

  1. Blog keşif etkinliğinden geliyorum tatlım, takibe aldım, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Birilerini aldikca digerleri piyasaya cikiyor, hic bitmez wishlist ler dedigin gibi :D Ama bazende insan zamanla kendiliginden vazgecmiyor istemiyor artik, olumsuz yorumlar okudukca vs, wishlist yapmak bu yüzden bence cok iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,olumsuz yorumları okuyup paylaşım yapamamak tabii üzücü bir durum.Ama sırf bunun için de yazmaktan vazgeçmemeliyiz diye düşünüyorum.Kendimizi olumlamaya yönlendirelim.Sonuçta yazmaktan ve paylaşımlardan keyif aldığımız için böyle bir yerdeyiz.En iyisi wishlistler hiç bitmesin diyelim :)

      Sil