17 Nisan 2015 Cuma

Flormar Deluxe Multi Effect Powder



İnstagramdan kısa bir süre önce bu ürünün yazısını paylaşacağımı belirtmiştim ve deneyimim sonucunda da yorumlarım hazır. 
Flormar'ın multi effect powder olarak tanımladığı ürün hem pudra hem allık hem de far olarak kullanılabiliyor.Ben pudradan ziyade allık ve göz farı olarak kullanmayı tercih ettim.



 Pudranın hem dıştan hem de içten görünüşünü oldukça sevdim.Ürünün bir de kadife kesesi var.Bendekinin numarası  DM01.

Görseldeki gibi 4 farklı renkten oluşuyor.En çok aradaki mercan rengini beğeniyorum.Ama allık olarak hepsini karıştırarak sürdüğümde de ortaya tatlı pembe,pastel tonlarda bir renk çıkıyor.

     Far olarak günlük doğal tonlarda makyaj yaptığımda en köşedeki pembeyi kullanıyorum.Gözde varla yok arası duruyor ama renk veriyor.

En koyu kısım ise bence ten renginiz açıksa kontör için bile kullanılabilir.Tek sürüşte belli olmuyor ama bir kaç kat uygulandığında güzel durduğuna inanıyorum.



Ürünü neden pudra olarak tercih etmediğime gelirsek bence pudra olarak uygun değil.Pudra gibi uyguladığınızda oldukça pembe bir renk elde ediyorsunuz ve bu da tüm yüzde hoş durmuyor.


Ürünün en beğenmediğim kısmı ise çok fazla tozutma yapıyor olması. Bazen ikinci kullanım için kapağı kaldırdığımda aynayı göremiyorum :)
Ürün şu an Flormar'ın sitesinde indirimli fiyata satılıyor. Farklı renklerini ve içeriğini incelemek isteyenler için buraya ekledim. 

Sevgiler.



               Makyaj ve Ötesi Blog

7 yorum:

  1. Kapağına ve içine ayrı vuruldum desem yeridir :) çok gzel bir yazı olmuş parmaklarına sağlık :) blogumdaki çekilişe beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) Çekilişleri severim ama kazanmak hiç nasip olmadı,seninkine de katılalım belki bir şans :)

      Sil
  2. merhaba canım yorumun için tşkler şayet bloğuma GFC takibe almadığın için cvp veremedim çünkü yorum kısmı gözükmüyor ben takibe aldım senii:=)) öpüldün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibe aldım canım ben de, umarım görünüyordur :)

      Sil
  3. Böyle desenli pudralara bayılıyorum :) Güzel günlerde kullan. Banada beklerim.

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstagramdan takipteymişim,blogu da takipe aldım :)

      Sil
  4. Ben de alıp almamakta çok kararsız kaldığım bir üründü. Ve almadım neden almadıysam.. Güzel duruyor çünkü.

    Sizi takipteyim, bloguma da beklerim.


    www.gripalyaco.com

    Sevgiler.

    YanıtlaSil