10 Haziran 2015 Çarşamba

Bitenler Dosyası - 1



Merhaba! 
Bu postla ''Bitenler Dosyası'' serimin ilkini paylaşıyorum.
Aşağıda toplu halde gördüğünüz ürünlerden bazıları uzun zamandır elimde olanlar bazıları da devamlı kullanıp bitirdiklerim.


makyaj ve ötesi blog

* Urban Care Biotin & Keratin Şampuanı ; Uzun süredir kullandığım şampuanım.Kremini de kullanıyorum ama her yıkamada kullanmadığım için bitmesi zaman alıyor.

* Palmolive Body Butter Çilek Rüyası ; Bu üçüncü bitirdiğim duş jelim.Hala bir yedeği bulunuyor.Artık almam :) 

*Bausch & Lomb Renu Lens Solüsyonu ; Yaklaşık 4 senedir kullandığım lens solüsyonum. Bendeki eski ambalajlı olanı,yenilenmiş ambalajını daha çok sevdim.


biotin keratin, body butter,

* Arko Nem Soft Touch Nemlendirici El Kremi ; El kremi kullanmadan yapamayanlardanım. Her krem alışverişimde farklı bir el kremi alıyorum.Bu da denediklerimden ve memnun kaldıklarımdan biri.

* Colgate Optic White Diş Macunu ; İlk tüpü kullanırken beğenmedim dediğim ürünlerden biriydi ama kullanıcı yorumlarını okudukça Colgate Optik Beyaz'a tekrar şans vermek istedim.Şu an 3.tüpü kullanıyorum.

* Listerine Coolmint Gargara ; Bendeki deneme boyu.İyi ki tam boyunu almamışım.Aşırı derecede yakıyor. 

optik beyaz, gargara

* Şelale Aseton ; Bu aseton bakkaldan alınmış,zor zamanlarda yedekte tuttuğum asetondu.Normalde Kruidvat'ın Easy Pump Asetonunu kullanıyorum.

* Oriflame Tender Care Protecting Balm ; Bu balmları çok seviyorum.Bitirdiklerimin sayısını hatırlamıyorum bile.Bendeki Badem ve Hindistan Cevizi aromalı olanları.

* Maybelline Affinitone Concealer ; Bu kapatıcı da sürekli kullandığım ürünlerden biri.Şu an yenisini açmış bulunmaktayım.Ama elimdeki bitince bir değişiklik yapıp Maybelline Affinitone Kapatıcı yerine Rimmel London Match Perfection Kapatıcıyı denemek istiyorum.

maybelline

Benim bitirdiklerim bunlardı.Ortak kullandıklarımız ya da bu ürünler ile ilgili söylemek istedikleriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler.

   Makyaj ve Ötesi Blog

3 yorum:

  1. Çok güzel yazmışsın! ^^ Cidden net uzatmaya gerek kalmadan hoş! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Bence bitenler uzun uzun anlatılmamalı.Zaten tek tek ürün incelemelerinde yeterince yorum yapılıyor.Okurken sıkmamak lazım diye düşünüyorum.

      Sil
  2. Çok güzel ürünler bitirmişsin cnm, yenilerine sağlık ;)

    YanıtlaSil