2 Haziran 2015 Salı

Yves Rocher Dünya Bahçelerinden Duş Jeli ve Roll-On Deodorant





 Yves Rocher Dünya Bahçelerinden Çin Manolyası

       Yves Rocher  Jardins du Monde Fleur de Magnolia of Chine 

Alışveriş Dosyası yazımda Yves Rocher'den duş jeli ve roll-on deodorant aldığımdan bahsetmiştim.Değişik kokularda duş jellerini alıp yedekleme yaptığım doğrudur.Şu an kullanılmayı bekleyen ufak bir duş jeli sepetimin olduğunu söyleyebilirim:)

Kokusuyla beni etkileyen Çin Manolyası Duş Jeli görüldüğü gibi pudra pembesi tonlarında bir ambalaja sahip.Duştan sonra teninizi krem sürmüş gibi yumuşacık hissedebiliyorsunuz.Bazı duş jelleri kokusunu sadece duştayken veriyor ve çıktığınızda o koku yok oluyor. Yves Rocher Çin Manolyası Duş Jeli ise bunlardan değil;hafiften yayılan o çiçeksi kokuyu çıkınca da hissetmeniz mümkün.



Roll-on deodorantlarda ise içerikten sonra en çok aradığım özellik kolunuzu kaldırdığınızda gün boyu duyabileceğiniz bebek pudrası kokusuna benzer ferahlık veren temizlik kokusu.Ayrıca stick olanları tercih ederdim ama Yves Rocher Çin Manolyası Roll-on Deorant yapısı ve kokusuyla kendini sevdirmeyi başardı.




Dünya bahçelerinden serisinin diğer duş jellerini de denemeyi düşünüyorum.Ben memnun kaldım.Umarım sizler de yazımı beğenmişsinizdir.
Herkese öpücükler.

Sevgiler.

Makyaj ve Ötesi Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder